fredag 18 maj 2012

Maratonförbannelsen

Krabaten nedan har bosatt sig i min hals sedan i onsdags. Jag har ständig kontakt med mitt immunförsvar som påpekar att ordinarie personal är på semester och att det är helg. Vikarierna där tycker även att jag är oförskämd när jag anser att krabaten kan attackeras medan jag sover och hänsvisar till ordinarie öppettider.

Mr Rhinovirus

Vi får se hur det blir med starten på söndag, jag har inte gett upp hoppet än. Har sett fram emot detta sedan i höstas....

2 kommentarer:

  1. Åh nej! Det finns ju tusen huskurer så jag hoppas du gett dig på dem.
    Vi ser fram emot BQ så att du kan låna vårt gästrum på Commonwealth Ave i april....

    SvaraRadera
  2. Nä det blev ännu värre idag så jag är glad att jag inte åkte dit och gjorde något dumt. Jag får se till att fixa BQ så jag kan komma på besök , det hade varit fint :) .

    SvaraRadera