torsdag 8 mars 2012

Sunkigt Värre

Sedan i tisdags har inte kroppen velat vara med alls. Kände mig allmänt illamående och öm i alla muskler. Efter dryga nio timmars sömn i tisdags och dryga åtta i natt börjar det ordna upp sig något. Jag tar tillfället i akt och låter kroppen hämta sig från några veckors fin träning med monsterpasset i söndags som höjdpunkt. Förhoppningsvis blir det comeback på lördag morgon med ett nytt långpass.

Jag väntar med spänning på en leverans från andra sidan Atlanten. Äntligen har jag tagit mig i örat och beställt en av mina favoritserier genom alla tider : ”Freaks and Geeks” på DVD. Jag höll länge pilen över den speciella super duper utgåvan ”Year Book” edition , som är designad som en …just det …”year book” . Dock sansade jag mig och beställde den vanliga utgåvan som bara den lär vara riktigt bra. Jag hoppas verkligen att serien klarat tidens tand men har stora förväntningar att den gjort det.

1 kommentar:

  1. What? Krya på dig så att du inte missar premiären! Vi är fast i Modern Family. Briljant.

    SvaraRadera