tisdag 7 maj 2013

Lite Rossel i Maskineriet

Jag har lyckats dra till med ett par långa intervallpass (tusingar och tvåtusingar) och några distanspass sedan Skrylle och formen känns stadigt på uppåtgående. Tyvärr har jag åkt på halsont och lite förkylningsrossel som ställer till det inför Lundaloppet på lördag och Göteborg nästa vecka. Jag skulle behövt ett pass över 15 km innan GBG men man kan inte få allt :) .

Det är min traditionsenliga majförkylning som hälsar på, jag hoppas på att det  inte blir en sådan totalkoma som ifjol utan stannar vid lite halsont. Förhoppningsvis kan jag vara kry på lördag och kanske springa på en tid strax över 40. Jag tror det är lite mycket begärt att gå under 40 redan nu men senare i år ska det kunna gå att ordna, jag har ingen brådska där.

Jag har även anmält mig till Lidingöloppet och hoppas jag kan träna bra över sommaren så jag kan göra en fin insats där. Ett silver till hade inte varit dumt men det är en lång väg att vandra dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar