onsdag 14 november 2012

Då var man där igen...

Regnigt, grått och mörkt. Precis som det var sist jag kunde träna ordentligt utan att ha ont efter passet. Då såg jag fram emot den varma sommarens träning men sen gick det som det gick och hela sommarens löpning fick hoppas över.



Nu hoppas jag kunna köra en rejäl uppbyggnad under vintern för att komma tillbaka i gammal god form i vår. Jag får fundera ut några konkreta mål att sikta på men just nu försöker jag mala på med 3 pass i veckan, lite blandat med långa intervaller och snabbdistans.

Nästa lördag är det dags för Äspöloppet igen (http://www.youtube.com/watch?v=8HgBhmJ0qwQ), det ska bli kul men jag vet hur sinnessjukt trött jag brukar bli i tunneln. Mitt pers där är 23:27….kanske kan hoppas på en tid under 24.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar